Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2013"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2013


(2014-10-31 10:52)
Onsdagen den 5 november är det dags för andra deltävlingen i Nattcupen. Arrangör är Kovlands IF och TC är vid Sidsjö förskola kl 18.30.
 
(2013-06-09 22:09)
I höst är det dags att ha skoj, mingla, äta och dansa med SOK. Brus Brothers, partybandet från Sundsvall spelar på festen. Boka in lördagen den 2013-11-23 för Fest&Glamour på Skvaderns gymnasieskola. Redan nu är det dags att börja tänka på bilderna t...
 
(2011-11-02 21:39)
29 st kom och sprang första deltävlingen av vinterns nattcup.
 
(2011-10-31 13:30)
Hökens IF och Hökens GIF samarrangerar!
 
(2011-10-30 22:04)
25 st nyttjade det fina höstvädret genom att delta i Söndagens långpass.
 
(2011-10-20 15:36)
Nu finns en uppdaterad adresslista med alla SOK:s 605 medlemmar under "Föreningen" / "Medlemsrelaterat". Kolla att dina adressupggifter är korrekta och maila till kansliet om det är något som behöver ändras!
 
(2011-10-09 20:31)
En finfin 40:e plats blev det för SOK-ettan på 25-manna, trots att sju av våra bästa löpare saknades. Andralaget blev 167:a. Resultat nedan.
 
(2011-09-27 12:16)
Resultat från tredje 25-mannatesten som gick på Norra berget i regn och rusk
 
(2011-09-24 22:49)
Sandrine Muller, Simon Hector, Emil Svensk och Sara Wadman segrade i den krävande skogssprinten i sluttningen vid Sidsjöns slalombacke.
 
(2011-09-10 14:19)
Resultat från 25-mannatest 2 (enmansstaffett) i Bergafjärden. Nu med sträcktider och kartor.
 
(2011-09-06 00:58)
Alla SOK-are är ju med och jobbar i Vårruset! Vill DU/NI vara med och jobba i detta spännande och meningsfulla arbete!? Nu tackar tävlled Patrik A för sig och vi föreslår en ny organisation för Vårruset med flera block/delar för att dela upp ansvar...
 
(2011-09-06 00:00)
Nu är det dags att börja planeringen inför årets 25-mannaresa. Precis som de senaste åren satsar vi på att ställa upp med tre lag i år också. Det ska väl inte vara några problem med över 130 anmälda till årets O-ringen, eller hur?
 
(2011-09-01 20:48)
Det första av årets 3 25-mannatester avgjordes den 1 september vid Stockvik. Resultat från tävlingen finns uppladdat i Eventor.
 
(2011-08-13 00:41)
En fantastiskt SOK:s 75-Jubileumsskrift är på väg ut till alla SOK-hushåll! STORT TACK till redaktionen, Janne N, Janne H, Leif R o Sten Z mfl skribenter o fotografer!
 
(2011-08-11 09:48)
Som alla kanske redan läst i morgontidningen så blev gårdagens Draklopp bedömt som ett strålande arrangemang av deltagarna.
 

Filtrera nyheter

År Månad

 

 

 Dewire by Knightec

Saffrans Bodega-logotyp

Länsförsäkringar-logga
Swedbank-logotype (Länk till Swedbank)

77profil-logo-333

Eurocon-logotyp

ullmax2015

 

 

Postadress:
Sundsvalls OK - Orientering
Box 318
85105 Sundsvall

Besöksadress:
SOK-stugan, Bodvägen 7
85105 Sundsvall

Kontakt:
Tel: 060125375
E-post: info@sundsvallsok.se