Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2017"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2017


Uppsala möte 21-23 april

Vi ordnar gemensamt boende på Sunnersta Herrgård (vandrarhemsstandard) till självkostnadspris. Enkelrum 460 kr/natt, tvåbäddsrum 560kr/natt. Egna lakan tas med, städningen sköter vi själva. Frukost kan man boka på Herrgården, annars ordnar men på egen hand i gemensamt kök. Egen resa dit, samåk gärna, ingen milersättning utgår från klubben, man får göra upp detta i respektive bil. Det är Uppsala möte natt på fredagen, medeldistans på lördagen och långdistans på söndagen.

Anmälan via eventor senast 9/3!

(2017-12-13 22:42)
Den första deltävlingen kördes i Granlo och på 6km banan blev det en hård kamp mellan Anders Axling och Hannes Lindahl.
 
(2017-12-13 17:52)
Årets entusiast inom SOK:s elitgrupp ser det som en stor personlig ära att få bjuda in er alla till Glögglunken. Inbjudan och en sammanfattning av den viktigaste informationen finns också inskriven här inunder.
 
(2017-12-12 17:27)
Anmäl dig till Rikslägret Vinter SkidO nu! Lägret är för dig som är 13 till 16 år. Anmäl dig senast 13 december.
 
(2017-12-03 15:19)
Ni kan redan nu anmäla er till nästa års upplaga av Vårruset. Vi hoppas att alla kvinnliga SOK:are försöker att bilda ett eget lag i Vårruset tillsammans med klasskompisar, kollegor, grannar! Målet är att vi ska locka flera deltagare till loppet!
 
(2017-11-30 22:33)
Martin Hammarberg fick kliva upp på pallen för andra gången i världscups sammanhang vid torsdagens långdistans i Ylläs, Finland. En finfin tredjeplats, och bästa svensk!
 
(2017-11-29 10:47)
Fin start på säsongen för Martin Hammarberg på världscup i finska Ylläs
 
(2017-11-14 23:42)
Häng med på SOK-KLUBBLÄGER på SKIDOR i Vålådalen! ALLA SOK:are, såväl barn, ungdomar, juniorer som vuxna!! Både du som är nybörjare på skidor, du som tränar till Vasaloppet. På hemsidan lägger vi in senaste nytt!
 
(2017-11-17 08:54)
En del justeringar ska göras på nya nerfarten. Ena sidan ska fyllas igen och plogkäppar sättas upp på den andra. Tänk på att det är branta kanter!!!
 
(2017-11-15 23:21)
SkidK har även i år fixat ett specialpris för åkknappar för SOK-medlemmar från skidalliansen!! I år har de på Södra jobbat med lagring av snö, utläggning är på gång och premiären är planerad till sön 3 december!
 
(2017-11-10 15:38)
 

NIUorientering_rödbakgrund

 

Sundsvallsklassikern

Hittaut logotype

 

Saffrans Bodega-logotyp

dewire

Länsförsäkringar-logga

Swedbank-logotype (Länk till Swedbank)

77profil-logo-333

 

Eurocon-logotyp

 

ullmax2015

 

 

 

Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Sundsvalls OK - Orientering
Box 318
85105 Sundsvall

Kontakt:
Tel: 060-12 53 75
E-post: This is a mailto link