Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2015"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2015


(2015-12-17 20:28)
Årets Glögglunk gick under benämningen "RÅ-GAIN TRAIN" och, som namnet antyder, genomfördes som en rogaining. Här följer resultaten...
 
(2015-12-09 22:56)
Hårda fighter utspelade sig vid den andra deltävlingen i Vintercupen som avgjordes i Nedre Bredsand.
 
(2015-12-06 22:58)
SkidK har även i år fixat ett specialpris för åkknappar för SOK-medlemmar från skidalliansen!! Nu fixar de snö när temperaturen medger på Södra. Och Pessi o co fixar även spår - förhoppningsvis!
 
(2015-12-02 22:17)
Resultat Nattcup nr 4
 
(2015-12-01 22:30)
Världscup i skidO gick också i norra Finland. Martin på pallen under tisdagens världscup - Grattis!!
 
(2015-11-25 23:17)
49 st kom och sprang den första deltävlingen i Vintercupen som avgjordes i Granlo. Sofia Lindberg var snabbast på 2km-banan och vann även efter handicap-avdragen. På 4km-banan gällde samma sak för Hannes Lindahl. Anders Vedin var snabbast på 6km-bana...
 
(2015-11-10 15:51)
Nu har valberedningen presenterat sitt förslag till nya medlemmar i SOK:s alla kommittéer, se nedan. Kom till höstmötet på torsdag 19.30 och påverka vilka som ska ansvara för klubbens olika aktiviteter under 2016!
 
(2015-11-05 23:50)
Repotage i ST 151105: Martin Hammarberg heter han. Sundsvalls senaste landslagsman. Nye förbundskaptenen Frans Wickbom har presenterat sin trupp inför världscuppremiären i skidorientering.
 
(2015-10-25 16:29)
Grattis till årets segrare i KM Totalcupen Hannes Lindahl, som vann alla tre disciplinerna Dag, Sprint och Natt.
 
(2015-10-22 10:30)
Onsdagen den 21 oktober var det premiär för Natt-cupen i SOKs regi. Hela 40 löpare från sju klubbar kom till start vid början av elljusspåret i Nacksta. Snabbast på de tre olika banorna var Anders Axling, Peter Hansson och Oskar Vikström.
 

 

 

Hittaut logotype

Sundsvallsklassikern

 

Saffrans Bodega-logotyp

dewire

Länsförsäkringar-logga
Swedbank-logotype (Länk till Swedbank)

77profil-logo-333

Eurocon-logotyp

NIUorientering_rödbakgrund

 

ullmax2015

 

 

 

Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Sundsvalls OK - Orientering
Box 318
85105 Sundsvall

Besöksadress:
SOK-stugan, Bodväögen7
85105 Sundsvall

Kontakt:
Tel: 060-12 53 75
E-post: info@sundsvallsok.se